fbpx

Próbavásárlás ruhaboltok részére

Azért, hogy objektív képet kapj arról, hogyan zajlik az értékesítés az üzleteidben.

Hiszünk abban, hogy a jól felépített kínálati és értékesítési folyamat extra profitot termel!

Amikor megnyitod az üzletedet, eleinte sok időt töltesz ott, és részt veszel a munkafolyamatokban. Ráadásul, így a munkatársaidnak is követendő példát mutatsz, és bármikor a rendelkezésükre tudsz állni. A jelenléted folyamatosan inspirálja őket, és az ellenőrzésük is szinte automatikusan megtörténik.

De vajon ez hogy működik hosszú távon?
És vajon a jelenléted hiányában is minden zavartalanul működik?

Mi ilyen és ehhez hasonló kérdésekre tudunk választ adni 1-2 inkognitó próbavásárlás után!

Mikkadesign próbavásárlás lépésről lépésre

Mindenekelőtt beszélgetünk veled arról, hogy mik az elképzeléseid, elvárásaid az üzlettel és a kollegákkal kapcsolatosan.

Ezután összeállítunk egy listát, és az abban szereplő pontokat az üzletben a vásárlás során folyamatosan megfigyeljük. Igény szerint hangfelvételt készítünk a vásárláról.

l

A tapasztalatainkat egy személyre szabott elektronikus tesztben rögzítjük, ahol 1-től 5-ig terjedő skálán pontozzuk az üzlet teljesítményét.

A próbavásárlás menete

Mire figyelünk az üzletben?

1.

Ügyféltér hangulata, tisztasága, rendezettsége.

2.

A kirakat és a belső árukihelyezés összhangja.

3.

Ösztönöz az árukihelyezés több termék megvásárlására?

Mire figyelünk

a munkatársakkal kapcsolatban?

1.

Milyen az első benyomás vásárlóként?

2.

Elhangzanak igényfelmérő, bizalomépítő kérdések?

3.

Sikeres a termékajánlás tolakodás, esetleges nyomás nélkül?

4.

Olyan válaszokat kapunk, amelyek érzékeltetik a szaktudást és a segítő szándékot?

Mire figyelünk

Marketing oldalról …

1.

Kapunk tájékoztatást az akutális akciókról, esetleges kedvezményrendszerről?

2.

A kollégák tisztában vannak a jelenleg futó hirdetésekkel?

3.

Történik igényfelkeltő tájékoztatás, kérdés?

4.

Hogyan kezelik a munkatársak a betérő új vásárlót, és mi történik, ha nem kerül sor vásárlásra?

A projekt egy személyes konzultációval zárul, ahol a mérési eredmények alapján képzési programokat állítunk össze, fejlesztő tréningeket szervezünk. Mindez abban segít, hogy a dolgozók ügyfélcentrikusabbá váljanak, üzletünk pedig ezáltal eredményesebben teljesítsen.

Felkeltettük az érdeklődésedet?

Szeretnél nagyobb forgalmat, esetleg motiváltabb, együttműködő csapatot?

Érdekel, hogy hol vannak a javítandó pontok?

  • +36 30 202 8652

Válaszd 1 órás tesztcsomagunkat, amely 30 perc próbavásárlással egybekötött alapszintű felmérést, és fél óra konzultációt tartalmaz. Ebből kiderül, vannak-e hiányosságok, és milyen irányba érdemes elindulnunk.
A tesztcsomag kedvezményes ára 10 000 Ft.